Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決 
◎"手機竊聽"的問題!
Jan 22nd 2014, 03:31

在我當兵的時候

有位學長說要看看我的手機

那時正要外撥電話

想說借他看一下沒有關係@@

看完環給我之後當然就是跟女友連線~

這時.他的手機....(擴音)

竟然會有 我and女友 通話內容的聲音

而且超清楚的

想請問這是怎辦到的?

我跟他最遠距離有2x公尺!!

竊聽品質一樣好

跟你一般手機按擴音通話一樣...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()