Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] FB的好友分類。
Jan 22nd 2014, 13:53, by richdin

作者richdin (加油!)

看板ask

標題[請問] FB的好友分類。

時間Wed Jan 22 13:53:01 2014

不好意思請教一個問題,因為好奇很久了。 就是我FB好友,我們明明都有加入對方,為何在他的追蹤那一欄是顯示追蹤中? 我明明就沒有追蹤他阿?為何會顯示我追蹤他? 所以我懷疑是他刪除我好友,但看狀態又不像,我們還是好友阿! 這到底是什麼回事呢? 而且好友名單可以自己新增新的名單,就是自己自訂分類,可是這分類好像也沒 什麼作用阿?還是我不會用? 謝謝大家回覆。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 192.192.154.47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()