Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [求助] 分開明明就是彼此都有錯啊!
Jan 21st 2014, 21:55, by unknowid

作者unknowid (...)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 分開明明就是彼此都有錯啊!

時間Tue Jan 21 21:55:19 2014

一篇文章落落長 後面也回覆很多指出原PO公主病,自私,不體貼,自以為事巴拉巴拉一堆的缺點 所以這邊就不重複了 原PO啊 你說了這麼多但是沒有一個人覺得你很可憐同情你 你知道為什麼嗎? 在於你的態度 其實你大可不必要理會版上鄉民的酸言酸語 我們就是嘴臭啊 但是你也要可憐一下你自己 對你自已好一點 你這樣一個個性的女生如果脾氣不改 走到哪都沒有男生會很愛你 因為呢都被你這種樣子嚇跑了 人都是會成長的 但是讓我訝異的是你就算結束了一段感情只會在旁邊亂吠 還大聲嚷嚷說吵架面子很重要 嗯嗯 面子是挺重要的 所以難怪你輸了感情嘛 而且更慘的是你的面子也沒有贏啊 所以我真的看不懂你到底在爭什麼 你這樣讓身為女生的我都替你感到丟臉ㄋㄟ 如果說吼 你也是執意用這樣的態度去過以後的感情生活 那拜託一下 真的拜託一下 你跟我說一下你的基本資料 我會幫你廣播 我會特意告知我身邊跟你年紀相仿的男性友人 遇到你趕快閃 因為碰上你感情絕對不會長久 而且還會倒大楣 謝謝大家 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.184.44.99

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()