Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
關於電腦顯卡AMD Radeon HD 8570跟 AMD
May 1st 2014, 01:58

我有些疑問....

今天看我電腦配備時,
外箱上寫顯卡是 AMD Radeon HD 8570

但我用 home+R 去看
結果顯示是 AMD Radeon R7 200 Series

想請問遺下這兩張相同嗎??
還有哪個效能比較好??

因為我想玩D3,我以為換台新電腦就可以玩~
結果我進去遊戲打個幾隻怪馬上當機
然後我送回ASUS黃家俱樂部,他說他測試甚麼3D的沒問題
說是我卡等級太低....

所以想問一下這兩張是一樣的嗎?
還有為甚麼不能玩D3(效能全都最低)

因為是電腦新手...所以是蠢問題的話別砲我啊...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 奇摩商城 的頭像
    奇摩商城

    瑪法達2014星座運勢大預言, 2014星座運勢大預言星星王子, 2014星座運勢大預言 唐立淇, 唐立淇2014星座運勢大預言, 薇薇安2014星座運勢大預言

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()