close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[討論] 不願溝通該衝去她家嗎?
Dec 19th 2013, 07:41, by lucky8025

作者lucky8025 (Qoo你別走)

看板Boy-Girl

標題[討論] 不願溝通該衝去她家嗎?

時間Thu Dec 19 07:41:14 2013

手機排版外加心情雜亂若語意不通請見諒 --------------------- 女友這禮拜突然變得異常冷淡 本來以為是mc來外加工作壓力所以想要一個人靜靜 我就沒去多吵她偶爾關心而已 但她講幾句話常已讀不回不然就冷淡回應 電話也不接打了不回撥也沒問我找她幹嘛(以前會問 作息也變得和剛開始時不一樣 因為以前都不會這樣 所以我感到非常的難受但沒跟她說 想說等她休假的時候再問她發生了什麼事 但直到剛剛她莫名奇妙的把我好友刪了 我很錯愕就用line告訴她我最近的想法 但不回就是不回 因為我知道她的個性屬於比較愛逃避的類型 每次和她溝通我都要講好幾次 現在我就會有衝動想要衝去她家說個清楚 但這樣事情只會更糟是嗎? 有版友能用實例勸退我嗎? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.70.189.119

MichaelKiske:其實也沒必要,你心知肚明這代表什麼啦。 12/19 07:54

kinling:見面談 死也要死個明白 然後善用資源 可挽回 有些事錯過了 12/19 08:14

kinling:當下 之後會後悔 當下出現了轉機 也是幸福的機會 12/19 08:15

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()