Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
Re: [心得] 洗臉還是用洗顏專科比較習慣
Apr 23rd 2014, 15:57, by jeanieviars

作者jeanieviars (ellen)

看板BeautySalon

標題Re: [心得] 洗臉還是用洗顏專科比較習慣

時間Wed Apr 23 15:57:50 2014

~~ 原文吃光光 ~~ 我跟原po倒是不太一樣 即使用這種洗臉卸妝的東西 還是很有忠誠度的!!! 不過我們一樣都是洗顏專科的同好啦XDD 我覺得它們家除了慕絲那罐 超微米卸妝油也很好用 其實以前我是不太愛用卸妝油的 畢竟聽了很多什麼乳化不完全 就很容易長粉刺 還有油肌不適合用 @#$%&?!...之類的話 害我整個被大洗腦 很堅決不用卸妝油 不過這罐根本打破我的迷思 它很好乳化 而且乳化速度也很快 然後又好沖洗 我差不多潑個3-4次水 整臉幾乎都能被沖洗乾淨了 洗完皮膚摸起來很有咕溜感 以我油肌來說 清爽度還不賴囉 而且我用都沒有亂爆粉刺 皮膚也沒有越用越差 個人認為現況維持得還算不錯啦XD 當然每個人用的情況不太一樣 還是要看個人膚況~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 218.187.101.249 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1398239873.A.209.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 奇摩商城 的頭像
    奇摩商城

    瑪法達2014星座運勢大預言, 2014星座運勢大預言星星王子, 2014星座運勢大預言 唐立淇, 唐立淇2014星座運勢大預言, 薇薇安2014星座運勢大預言

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()