close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 帳號刪除後重新申請問題
Nov 18th 2013, 01:18, by giveUstars

作者giveUstars (大城市的游牧民族)

站內Facebook

標題[詢問] 帳號刪除後重新申請問題

時間Mon Nov 18 01:18:52 2013

爬過文版面上沒有相關資訊 我有一個很久沒用的附屬帳號之前被大陸 IP 試了好幾次 一怒之下直接申請永久刪除帳號 後來才發現這 fb 綁了手機遊戲 現在重新申請後發現取得的是一個全新的 ID 也就是 http://www.facebook.com/profile.php?id= 後面的這串數字 這也造成我手機遊戲與 FB 的關聯等於是中斷 想請問有沒有跟我一樣經驗然後申請取回之前 ID 有成功的使用者? 或者如果我想問相關的問題應該要聯絡哪種 fb 的對應單位/人員? -- 寒霜凋微落塵土、春花綻放成綠園。 而我親愛的,請你相信,我有我的盛開。 我有我的盛開。 http://www.wretch.cc/blog/giveUstars -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.224.76.15

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()