Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中 
Free daily book excerpt

A carefully selected book excerpt delivered via email each weekday.
From our sponsors
我是男生,我跟我們的兩個女生泡湯
Apr 20th 2014, 09:46

我是男生,我高三在過及個禮拜就要測,我跟我們的兩個女生泡湯放鬆一下,我們到泡湯的地方我們就去個人湯屋只有我們三個人,到湯屋有一個女生問我你有把泳褲穿在裡面嗎?我說:有阿,女生說泳裝我也穿在裡面,女生就在我面前脫衣服、脫褲子,我就看到女生泳裝是比基尼一個女生穿藍色一個女生穿黃色,女生穿三角褲,我害羞了,奶很大有D罩杯,我就在女生面前脫衣服、脫褲子,我脫到一半的時候有一個女生說地一次有男生在面前脫衣服、脫褲子好害羞,我的泳褲是白色的,我們下水泡湯我在中間我右左各一個女生,我害羞了,一直到奶D罩杯,結果勃起了,女生沒看到

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 奇摩商城 的頭像
    奇摩商城

    瑪法達2014星座運勢大預言, 2014星座運勢大預言星星王子, 2014星座運勢大預言 唐立淇, 唐立淇2014星座運勢大預言, 薇薇安2014星座運勢大預言

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()