close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
Re: [求助] 應該主動坦白嗎...?
Dec 16th 2013, 18:17, by diedieway

作者diedieway (呆呆威)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 應該主動坦白嗎...?

時間Mon Dec 16 18:17:10 2013

快坦白吧!! 不然她繼續跟你說男友的事情何以堪 甚至自己發現了會更生氣 趕快和她說~ 建立停損點 拖久了不會變好,還有可能爆炸 除非她和男友真的一輩子都沒發現 到時結婚還邀請你不就尷尬了? 跟她坦白,把決定權交給她,只是你也要避嫌給她看就是了>※ 引述《fasiy (fasiy)》之銘言: : 公司改組我剛換到新單位, : 同組的前輩A女和我年紀相仿,特別談得來 : 有時候會聊到感情問題, : A女告訴我她發現男友的許多密碼都設成男友+初戀女友的生日, : 她滿CARE這件事, : 我問她那他們有連絡嗎,她說沒有,但就是很在意, : 跟男友說過,男友也不想改(應該是習慣了怕改了會忘) : 後來我加了A女的臉書,才發現 : .......我就是她男友的初戀女友!!! : 簡直晴天霹靂,世界也太小... : 如果告訴她, : ㄜ我就是他初戀女友,但我們八百年沒連絡你不用想太多吼 : 很擔心我們可能就不會像現在這麼要好了 : 但又覺得一直拖著不說如果遲早被發現, : 感覺後果更不敢設想... : 怎麼會這樣啊天哪 : 現在她和我聊到和男朋友之間的事的時候我都覺得好心虛啊啊啊啊 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 222.251.21.238

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()