close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] note3 LTE版的line、FB有時不會通知
Dec 19th 2013, 03:08, by lulalaSUP

作者lulalaSUP (patrick)

看板MobileComm

標題[問題] note3 LTE版的line、FB有時不會通知

時間Thu Dec 19 03:08:46 2013

我note3 LTE的line和fb大部分時間是正常 但有時會突然的不顯示通知 就是手機不會響LED燈也不會亮 有兩種情況會發生 一種就是當我回完訊息不關閉軟體直接按待機鍵 另一種情況比較麻煩 是突發性的 因為LED燈也沒亮 所以也不會去看手機 等到我開螢幕時才發現有人傳給我2、3小時了 不是只有延遲3、5分鐘 非常困擾 手機設定裡GPS、無線網路的存取位置和同步我沒有開 這應該不會影響吧?? 手機版本是MJ2 line的是3.9.4 其他人有類似的情形嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 175.181.222.172

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()