close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] facebook相簿 相片張數 標示與實際不符
May 20th 2014, 14:39, by nondelivery

作者nondelivery (如此)

站內Facebook

標題[詢問] facebook相簿 相片張數 標示與實際不符

時間Tue May 20 14:39:15 2014

想請問 在facebook的相簿部份 每本相簿 在相簿名稱下方都有標註 "n張照片" 但是 "在我自己的facebook相簿" (非他人的 應無權限問題) 標註的數字卻跟該相簿中實際有的張數不符 例如我有一本比較誇張的 外部標註28幾張 實際上裡面只有3張 更改開放對象為公開/朋友/私人 都一樣 從ie改為用firefox開也一樣 我想28這個數字 是加上了我曾經刪除或沒有成功上傳的照片數 請問 我該怎麼讓標註張數跟實有張數相符呢?? 謝謝幫忙!! (補充:之前曾發生 有某張特定照片 無論我怎麼轉存改檔都無法上傳的狀況) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 118.160.79.170 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Facebook/M.1400567957.A.141.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    奇摩商城 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()